#KongresSupplyChain

SPOTKALIŚMY SIĘ
9 września 2021 r.

Novotel Warszawa Airport
Supply Chain CV – to hasło przewodnie trzeciej edycji Kongresu Supply Chain.

 

C – continuity i V – visibility to bohaterowie tegorocznego spotkania. Curriculum vitae zarządzających łańcuchami dostaw wzbogaci się o wyjątkowy etap – doświadczenia związane z działaniem w turbulentnym okresie pandemii COVID-19. Czy istnieje „szczepionka” chroniąca przed przerwaniem ciągłości procesów logistycznych? Nie. Zakłócenia w łańcuchach dostaw są ich elementem, ale różna jest skala ich wpływu na przedsiębiorstwa. Odpowiednio budowana transparentność łańcucha dostaw – supply chain visibility – pozwala szybciej dostrzec zbliżające się problemy i uruchomić mechanizm obronny.

W trakcie kongresu poszukamy wspólnie odpowiedzi na dwa pytania:

  • w jaki sposób budować odporność łańcucha dostaw by utrzymać ciągłość operacji?
  • jak transparentnością procesów w łańcuchu dostaw redukować ryzyka i optymalizować procesy logistyczne?

Dołącz do nas.
Magda Libiszewska, redaktor naczelna „Logistyki a Jakość”

Ramowy program Kongresu Supply Chain 2021

 
8 września 2021 (środa) Novotel Hotel Airport
19:00 – 22.00
WIECZÓR INTEGRACYJNY*
9 września 2021 (czwartek) Novotel Hotel Airport
8.45 - 9.30
Rejestracja
9.30 - 9.45
Otwarcie Kongresu Supply Chain 2021
C – continuity:
w jaki sposób budować odporność łańcucha dostaw by utrzymać ciągłość operacji?
 
9.45 - 10.15
Prelekcja: Jakie trendy i rozwiązania definiują nowoczesne i dynamiczne łańcuchy dostaw?
PIOTR MAKSIMCZUK, Vice President Blue Yonder Poland
PAWEŁ HAJDAN, Sr Solution Architect Blue Yonder Poland
10.15 – 10.40
Prelekcja: Prognozowanie popytu w dobie COVID-19 – jak sprawdzić prognozowalność swoich danych, żeby wiedzieć, jakich wyników oczekiwać?
MARIUSZ LESIEWICZ, Supply Chain & Operations Manager EY Polska
10.40 – 11.10
Prelekcja: Jak planować długie łańcuchy dostaw w erze pandemii i zmian klimatycznych?
WOJCIECH RACZKOWSKI, Procurement Director GTV
11.10-12.40

Dyskusja logtok #4 – Konflikt priorytetów: jak wyznaczyć priorytety, czyli jakie znaczenie ma merytoryczna dyskusja pomiędzy magazynem i logistykami, a sprzedażą i produkcją?

Moderatorzy:
BARTOSZ JACYNA, Executive Vice President Business Development Chaingers
ŁUKASZ MUSIALSKI, Starszy doradca logistyczny Chaingers

12.40 - 13.30
Networking
V – visibility:
jak transparentnością procesów w łańcuchu dostaw redukować ryzyka i optymalizować procesy logistyczne?
 
13.30 - 14.00
Prelekcja: Strategia widoczności (visibility) – jak z morza danych wybrać i wyłowić te ważne dla realizacji celów firmy?
JERZY GLINKOWSKI, Poland & Baltics Supply Chain Director Unilever
14.00 - 14.30
Prelekcja: Jak zwiększyć transparentność łańcucha dostaw poprzez zrównoważone zakupy?
MACIEJ PIETRZCZYK, Consultant, Supply Chain & Operations, Business Consulting EY Polska
14.30 - 15.30
Networking
15.30 - 17.00
Supply Chain Date**
17.00 - 17.30
Prelekcja: Jak być charyzmatycznym liderem w czasach VUCA?
SYLWIA KRÓLIKOWSKA, psycholog, trener biznesu, Superniania Liderów
17.30 - 17.40
Zakończenie Kongresu Supply Chain 2021

Czym jest Supply Chain Date?

 

Supply Chain Date – to innowacyjny punkt programu, który pozwoli przedyskutować konkretne problemy pod okiem moderatorów, czekających na uczestników przy stolikach tematycznych.

Zero PowerPointa, wyłącznie wymiana doświadczeń!
 
1
DWIE RUNDY DYSKUSJI
W każdej rundzie uczestnik wybiera jeden stolik, przy którym chce wymienić się doświadczeniami. 
2
GŁOS MODERATORÓW
Po dwóch rundach dyskusji moderatorzy podsumują swoje spostrzeżenia na scenie głównej Kongresu Supply Chain.
3
WIELKI FINAŁ
Nie zdążyłeś zadać wszystkich pytań? Weź mikrofon do rąk i zadaj pytania moderatorom w otwartej dyskusji z uczestnikami kongresu.

UWAGA: Liczba miejsc przy stolikach jest ograniczona.
Decyduje kolejność pojawienia się przy stoliku.

Problemy, projekty i trendy –
dołącz do stolika Supply Chain Date i dyskutuj o:
  • planowaniu sprzedaży i operacji
  • optymalizacji kosztów transportu
  • włączaniu w obsługę logistyczną e-commerce
  • zarządzaniu zakupami
  • strategii visibility
  • automatyzacji procesów magazynowych
  • inwestycjach w obiektach logistycznych

Wśród prelegentów Kongresu Supply Chain 2021:

 
JERZY GLINKOWSKI
 
Poland & Baltics Supply Chain Director
Unilever
Pracował na czterech kontynentach w Procter&Gamble, Pepsico, Metsa Tissue, Avon i GSK... więcejna różnych stanowiskach produkcyjnych, dystrybucyjnych i regionalnych. Posiada specjalistyczną wiedzę z szczególności w zakresie szczupłej produkcji i logistyki, transformacji biznesowej i strategii łańcucha dostaw. Jednym z ostatnio zrealizowanych projektów jest implementacja strategii zrównoważonego łańcucha dostaw z wykorzystaniem technologii cyfrowych. Od blisko trzech lat na stanowisku Poland & Baltics Supply Chain Director w Unilever. Absolwent Mechaniki Precyzyjnej Politechniki Warszawskiej, Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego i MBA.
WOJCIECH RACZKOWSKI
 
Procurement Director
GTV
Menedżer z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym, które zdobywał na stanowiskach takich jak Production Manager... więcej, Logistics Project Manager, Logistics Manager, Supply Chain Manager, Group Procurement Director w firmach takich jak E. Wedel, Oriflame Cosmetics, Dr Irena Eris, CEMEX, Harper Trade, Wienerberger, Ceresanit Group. Od dwóch lat na stanowisku dyrektora zakupów w GTV odpowiada za działy zakupów, planowania, importu, R&D i product managementu, marketing. Wśród projektów, które przeprowadził znajdują się m.in.: wdrożenie S&OP (redukcja 6% kapitału obrotowego) oraz TMS (obniżenie kosztów transportu o 11%) w Wienerberger; wdrożenie internetowej platformy zakupowej dla Cersanit; w Harper Hygienics – zmiana systemu dystrybucji, budowa  Centrum Dystrybucyjnego i wdrożenie WMS (zmniejszenie kosztów magazynowania o 18%) i TMS (uzyskano oszczędność 9% kosztów transportu), w CEMEX – zwiększenie poziomu obsługi klienta o 15%, zmniejszenie poziomu zapasów w produkcji i tranzycie o 20% i wdrożenie systemu i2Tactician Supply Chain Strategist.
Absolwent m.in. kierunków logistycznych Szkoły Głównej Handlowej i Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu oraz MBA Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.
MACIEJ PIETRZCZYK
 
Consultant, Supply Chain & Operations, Business Consulting
EY Polska
Specjalizuje się w realizacji projektów doradczych z zakresu obsługi klienta... więcej, planowania, logistyki, ze szczególnym uwzględnieniem centralizacji tych funkcji. Dodatkowo wspiera działania z obszaru zrównoważonego łańcucha dostaw. W przeszłości związany był z United Nations Global Compact Network Poland oraz polskim oddziałem UNICEF.
SYLWIA KRÓLIKOWSKA
 
Psycholog, trener biznesu,
Superniania Liderów
Od prawie 20 lat wspiera największe firmy w Polsce i na świecie w osiąganiu ponadprzeciętnych rezultatów... więcej. Prowadzi szkolenia, warsztaty oraz specjalizuje się w doradztwie głównie z tematu zarządzania i komunikowania zmian w organizacji. Współpracuje z największymi firmami, a do grona jej stałych klientów należą m.in. Bridgestone, Calzedonia, Disney, Facebook, Lufthansa, Michelin, Shell, Unilever czy Valeo. Autorka trzech książek, ekspert w TVN 24 i Radiu Zet oraz RMF FM.
PIOTR MAKSIMCZUK
 
Vice President
Blue Yonder Poland
Odpowiada za zespoły Blue Yonder zlokalizowane w Polsce i w Czechach, które świadczą usługi wdrożeniowe... więcej i utrzymaniowe dla klientów z Regionu EMEA. Przed dołączeniem do sektora IT, zdobywał doświadczenia w logistyce (DHL), badaniach rynku (Nielsen) oraz ecommerce (Westwing), zarządzając zarówno lokalnymi, jak i europejskimi zespołami przez niemal 20 lat.

Specjalizuje się w tworzeniu i kierowaniu złożonymi, wielopoziomowymi organizacjami o zasięgu międzynarodowym, a także w zarządzaniu strategicznymi projektami, programami i portfelem projektów.
PAWEŁ HAJDAN
 
Sr Solution Architect
Blue Yonder Poland
Ma ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe i zrealizowane liczne, duże, międzynarodowe projekty z zakresu planowania... więcej łańcucha dostaw i harmonogramowania produkcji. W przeszłości prowadził wdrożenia ERP oraz zarządzał dużą strukturą informatyki w przemyśle maszynowym. Specjalizuje się w planowaniu produkcji i dystrybucji, z użyciem optymalizacji matematycznej, harmonogramowaniu produkcji z wykorzystaniem optymalizatora, statystycznym prognozowaniu popytu. Posiada kompetencje w definiowanie właściwych KPI dla optymalizowanej produkcji. W swojej pracy podkreśla powiązanie optymalizacji łańcucha dostaw z zarzadzaniem wartością firmy dla właścicieli. W trakcie swojej kariery zawodowej zdobył doświadczenie w kilku rodzinach systemów planistycznych oraz ERP.
MARIUSZ LESIEWICZ
 
Supply Chain & Operations Manager
EY
Rozpoczął swoją karierę w dziale Demand Planningu w Johnson&Johnson. W trakcie swojego pobytu w firmie prognozował... więcej popyt dla większości krajów obszaru CEE, zarówno dla produktów masowych jak i OTC. Następnie w Mondelez International odpowiedzialny był za proces IBP dla kategorii w Polsce czekolady, na co dzień zajmując się takimi markami jak Milka, Prince Polo czy 3BIT. Obecnie będąc konsultantem Ernst&Young w zespole Supply Chain and Operations pomaga firmom realizować programy transformacji procesów planowania. W swojej pracy stara się innowacyjnie podchodzić do procesu S&OP/IBP stawiając na praktyczne usprawnienia. Dzieli się swoimi przemyśleniami w tej dziedzinie poprzez artykuły publikowane na portalu Institute of Business Forecasting. Jest absolwentem Wydziału Nauk Ekonomicznych UW oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Paneliści dyskusji logtok #4:

MODERATOR:
BARTOSZ JACYNA
 
Executive Vice President
Business Development
Chaingers
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, stypendysta Leipzig Graduate School of Management. Od 2005 roku realizuje... więcej i nadzoruje projekty logistyczne i doradcze. Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym, planowaniu i rozwiązywaniu problemów na styku logistyki i pozostałych funkcji w firmie.

Był zaangażowany w uruchomienie lub w realizację projektów analitycznych i doradczych dla ponad 100 firm, jak m.in.: Energa, EMPiK, GK Iglotex, Kanlux, FM Forte, Grupa Nowy Styl, InPost, Grupa Mondi, Philips Lighting, POLOmarket, Żabka Polska, Grupa Żywiec, TIM SA. Uruchamiał i realizował współpracę konsultingową z firmami z takich krajów jak: Niemcy, Finlandia, Serbia, Rumunia, Austria, Ukraina, Zjednoczone Emiraty Arabskie.
MODERATOR:
ŁUKASZ MUSIALSKI
 
Starszy doradca logistyczny
Chaingers
Absolwent Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie. Od 20 lat realizuje i nadzoruje projekty logistyczne oraz doradcze z zakresu logistyki. Specjalizuje się w logistyce... więcej magazynowej (optymalizacja procesów, projektowanie magazynów, rozwiązania informatyczne) oraz sieciach dystrybucji (lokalizacja magazynów, przepływy) i systemach IT dla logistyki.

Pracował w projektach analitycznych, doradczych, informatycznych dla takich przedsiębiorstw jak: Energa, EMPiK, GK Iglotex, Kanlux, FM Forte, Grupa Nowy Styl, InPost, Grupa Mondi, Philips Lighting, POLOmarket, Żabka Polska, Grupa Żywiec, TIM SA, Aluplast, Aluprof, Bakoma, Bongrain, Bruno Tassi, DHL, Diageo, Kulczyk Tradex, Merlin.pl, POLOmarket, SCA Packaging, Variant, Vision Express, AIC Gdynia, Dobrowolscy, Marketing Investment Group, Pfeifer and Langen i wiele innych.

W latach 2010-2019 ekspert merytoryczny Panelu Polskich Menedżerów Logistyki – cyklicznego projektu badań rynku, umożliwiającego wymianę doświadczeń menedżerom logistyki w polskich firmach. Autor wielu artykułów w czasopismach logistycznych. Prelegent oraz moderator licznych konferencji związanych z tematyką logistyczną, m.in. Modern Warehouse, LogDays, czy wydarzenia Inteligentne Strategie Optymalizacji Kosztów Logistyki (Puls Biznesu). Zwycięzca Pierwszego Turnieju Piłkarzyków Logistyków, rozegranego podczas 3. edycji Kongresu Modern Warehouse.
PANELISTA:
GRZEGORZ PROROK
 
dyrektor sprzedaży i marketingu
Consafe Logistics
Odpowiada za rozwój działalności szwedzkiego lidera oprogramowania klasy WMS na rynku polskim. Skuteczny menedżer skupiony na innowacjach w logistyce i łańcuchu... więcej dostaw. Doświadczenie zdobywał w kraju i za granicą, między innymi budując przez 7 lat pozycję grupy Transporeon w Polsce. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
PANELISTA:
SYLWESTER BODNAR
 
Commercial Operations Manager
Eastern Europe
Signify
Absolwent Uniwersytetu Szczecińskiego. Certyfikowany Coach ICC i trener. Od ponad 20 lat pasjonat łańcucha dostaw i filozofii... więcej lean. Posiada doświadczenie praktyczne w każdym ogniwie tego łańcucha – od zakupów, planowania produkcji, zarządzania zapasami komponentów i wyrobów gotowych, poprzez magazyny po obszar obsługi klienta końcowego.
PANELISTA:
ANDRZEJ SKOLMOWSKI
 
 
Ekonomista (KUL, SGH, IESE Business School). Menedżer biznesu, finansów i strategii przedsiębiorstw z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym. Współtwórca konsolidacji polskiego sektora... więcej chemicznego. Projektował i wprowadzał znaczące zmiany w funkcjonowaniu finansów i controllingu oraz sprzedaży, zakupów oraz logistyki. W latach 2009-2016 pełnił funkcję wiceprezesa ds. finansów Grupy Azoty SA. Zarządzał firmami farmaceutycznymi, w tym również produkcyjnymi. Doradca strategiczny najwyższego kierownictwa oraz właścicieli firm, wspiera w rozwoju startupy, formułuje i wdraża strategię, zarządza projektami inwestycyjnymi, zarządza zmianą oraz planuje sukcesję.
PANELISTA:
BARTOSZ PLUTA
 
Business Development Manager
Category Mid-Receiver Units EU&NA Team, Supply Chain Operations
IKEA Purchasing Services Poland
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Menedżer z 18-letnim... więcej doświadczeniem zawodowym. Pracował nad projektami logistycznymi w firmach takich jak: Kuehne+Nagel, Geodis. Od 14 lat związany z IKEA Purchasing Services Poland, gdzie przez wiele lat zajmował się transportem oraz zadaniami związanymi z optymalizacja łańcucha dostaw. Obecnie w IKEA jest odpowiedzialny za projekty logistyczno-magazynowe w Europie i Północnej Ameryce.

Moderatorzy stolików dyskusyjnych:

Zarządzanie zakupami
MODERATOR:
MAGDA BIAŁYMAZUR-MICHALAK
 
Senior Consultant, Supply Chain & Operations, Business Consulting
EY Polska
Prowadzi projekty wspierające firmy... więcej w procesie transformacji w obszarze zakupów i łańcucha dostaw. Specjalizuje się w analizie, optymalizacji i migracji procesów oraz wdrażaniu nowych modeli operacyjnych. Doświadczenie zdobyła prowadząc globalne projekty oraz pracując m.in. w branży FMCG oraz konsultingu i outsourcingu.
Optymalizacja kosztów transportu
MODERATOR:
ARTUR KALISIAK
 
koordynator ds. projektów strategicznych
Związek Pracodawców Transport
i Logistyka Polska
Odpowiedzialny za koordynację kluczowych projektów realizowanych przez TLP... więcej, opracowywanie raportów i analiz oraz współpracę na szczeblu międzynarodowym. Ponadto, zaangażowany w procesy legislacyjne dotyczące transportu drogowego, zarówno na poziomie krajowym, jak i Unii Europejskiej. W latach 2009-2017 pracował w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego, kierując pracami wydziału ds. współpracy międzynarodowej. Jako przedstawiciel ITD na forum międzynarodowym brał udział m.in. w pracach grup roboczych i komitetu ds. transportu przy Komisji Europejskiej. W latach 2012-2013 członek grupy roboczej powołanej przez Komisję Europejską w celu opracowania Rozporządzenia nr 165/2016 w sprawie tachografów w transporcie drogowym (…).
W ramach prac w organizacji Euro Contrȏle Route (ECR), zrzeszającej służby kontrolne z państw UE, brał udział w licznych szkoleniach oraz warsztatach tematycznych z udziałem ekspertów międzynarodowych. Reprezentował GITD m.in. w pracach grupy roboczej ECR Tacho Web Group, odpowiedzialnej za wykrywanie najnowszych metod manipulacji urządzeń rejestrujących. Odpowiedzialny za wymianę doświadczeń oraz najlepszych praktyk w zakresie interpretacji przepisów dotyczących transportu drogowego, ujednolicenie procedur kontroli przewozów drogowych oraz kontakty ze służbami kontrolnymi z innych państw UE.
Organizator licznych konferencji międzynarodowych, seminariów, warsztatów tematycznych oraz wizyt delegacji zagranicznych w Polsce.
W 2012 roku zdał egzamin kwalifikacyjny II stopnia, uzyskując uprawnienia inspektora transportu drogowego. Członek zespołu zadaniowego powołanego przy Głównym Inspektorze Transportu Drogowego w celu zwalczania problemu zaawansowanych metod manipulacji w tachografach.
Występował w roli prelegenta podczas spotkań na szczeblu międzynarodowym, w tym w ramach projektu TAIEX, tj. warsztatach tematycznych organizowanych przez Komisję Europejską dla krajów spoza UE, celem ujednolicania przepisów i praktyk kontrolnych w zakresie transportu drogowego oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego (m.in. Gruzja oraz Bałkany Zachodnie).
Odpowiedzialny za obsługę projektów współpracy bliźniaczej (twz. Twinning) realizowanych przez GITD na rzecz Turcji oraz Ukrainy, w tym organizację wizyt ekspertów zagranicznych w Polsce. Podczas misji eksperckich prezentowana jest nie tylko wiedza teoretyczna, ale również praktyczna, poprzez udział ekspertów w przeprowadzaniu regularnych kontroli drogowych przez inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego.
 
Strategia widoczności (visibility)
MODERATOR:
JERZY GLINKOWSKI
 
Poland & Baltics Supply Chain Director
Unilever
Pracował na czterech kontynentach w Procter&Gamble, Pepsico, Metsa Tissue, Avon i GSK na różnych stanowiskach... więcej produkcyjnych, dystrybucyjnych i regionalnych. Posiada specjalistyczną wiedzę z szczególności w zakresie szczupłej produkcji i logistyki, transformacji biznesowej i strategii łańcucha dostaw. Jednym z ostatnio zrealizowanych projektów jest implementacja strategii zrównoważonego łańcucha dostaw z wykorzystaniem technologii cyfrowych. Od blisko trzech lat na stanowisku Poland & Baltics Supply Chain Director w Unilever. Absolwent Mechaniki Precyzyjnej Politechniki Warszawskiej, Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego i MBA.
 
Automatyzacja procesów magazynowych
MODERATOR:
BARTOSZ WALTER
 
Senior Konsultant
Międzynarodowa Grupa Doradczo-Inżynierska Miebach Consulting
Na swoim koncie zawodowych osiągnięć posiada szereg projektów... więcej zrealizowanych w Polsce i w Europie w branżach e-commerce, retail, artykułów przemysłowych i branży chemicznej. Od czterech lat zajmuje się projektowaniem i konsultingiem w obszarze logistyki i łańcuchów dostaw. Specjalizuje się w projektowaniu detalicznym, nadzorze nad realizacją, wdrożeniach systemów IT w obszarze logistyki.
 
Optymalizacja kosztów transportu
MODERATOR:
MACIEJ WROŃSKI
 
Prezes
Związek Pracodawców Transport
i Logistyka Polska
Prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie... więcej Warszawskim. W swojej karierze zawodowej pracował jako: rzemieślnik, przedsiębiorca, urzędnik w Ministerstwie Transportu i Gospodarki Morskiej, Krajowy Konsultant w Krajowej Radzie Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na kontrakcie Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju, p.o. dyrektora Departamentu Transportu Drogowego i następnie dyrektor Departamentu Dróg i Transportu Drogowego w Ministerstwie Transportu, dyrektor ds. legislacyjno-prawnych w Zrzeszeniu Międzynarodowych Przewoźników Drogowych, członek i następnie przewodniczący Rady Nadzorczej CK Hartwig S.A. prezes Towarzystwa Edukacyjnego „e-wszechica.pl”, dyrektor Biura Prawnego w Ogólnopolskim Związku Pracodawców Transportu Drogowego i do dzisiaj prezes Związku Pracodawców „Transport i Logistyka Polska”. Aktywnie uczestniczył przez 17 lat, jako ekspert strony rządowej, w pracach komisji sejmowych i senackich związanych z transportem i ruchem drogowym, bezpieczeństwem ruchu drogowego, drogownictwem oraz reformą administracji publicznej w zakresie zadań związanych z komunikacją i drogami. W 2020 roku zajął 32 miejsce w rankingu “Gazety Prawnej” najbardziej wpływowych prawników w Polsce. Odznaczony Srebrnym Krzyżem Zasługi oraz odznaką honorową „Zasłużony Dla Transportu RP”.
 
Włączanie w obsługę logistyczną
e-commerce
MODERATOR:
DAMIAN KOŁATA
 
E-Commerce Operations Director
Poland / Eastern Europe
Fiege
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw w... więcej międzynarodowym środowisku. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Swoją karierę rozpoczynał od zarządzania zakupami i zapasami, później koordynował dodatkowo transgraniczny przepływ towarów, włączając w to logistykę importu i dystrybucji oraz procedury celne. Następnie odpowiedzialny był za optymalizację procesów magazynowych, korelację poszczególnych operacji logistycznych oraz ograniczenie ich kosztów na trudnym i nieprzewidywalnym rynku wschodnioeuropejskim. Pomysłodawca jednego z pierwszych ukraińskich sklepów internetowych, wspierał również otwarcie centrum dystrybucyjnego dla największej europejskiej internetowej platformy modowej. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu optymalizacji procesów i zarządzania zwrotami w e-commerce. Odpowiada za operacje w magazynach o powierzchni prawie sześcdziesięciu boisk piłkarskich, na których zatrudnienie przewyższa liczbę mieszkańców Szklarskiej Poręby.
Automatyzacja procesów magazynowych
MODERATOR:
DARIUSZ SZYMAŃSKI
 
Prezes
LOGISYSTEM
Studiował automatykę przemysłową i konstrukcję maszyn na Politechnice Warszawskiej. Od 20 lat zajmuje się... więcej projektowaniem i budowaniem systemów automatyki dla produkcji, logistyki i magazynowania. Założyciel firmy Plus-Automatyka od 2000 roku realizującej projekty w wymienionym wcześniej zakresie. Założyciel i obecny prezes firmy LOGISYSTEM Sp. z o.o. specjalizującej się w projektowaniu i wykonawstwie kompleksowych systemów automatyki i linii wspierających procesy dla logistyki i magazynowania a także linii sortowniczych. Od kilkunastu lat czynny projektant linii i systemów oraz project manager zaawansowanych linii automatyki. Brał aktywny udział przy realizacjach dla przedsiębiorstw takich jak InPost, Spedimex, Smyk, PlusGSM/CyfraPlus, PSB, NoLimit, Empik, Frisco, AB, Arvato/Bertelsmann, FK Olesiejuk, CEVA, MS, Rawlplug, MIG, Tubądzin, Polwell i wielu innych. Z pasją tworzy nowe i ulepsza istniejące rozwiązania, linie i procesy, a efektywne rozwiązania, wysoka jakość, sprawdzone technologie, niezawodność, optymalizacja rozwiązań, sprostanie potrzebom procesowym klientów są priorytetami w jego działalności od początku istnienia firm.
 
Inwestycje w obiektach logistycznych
MODERATOR:
WITOLD BACHAJ
 
Starszy konsultant logistyczny, CEO
Chaingers
Posiada 25 lat doświadczenia w zarządzaniu logistyką. Zarządzał operacyjnie wieloma organizacjami (m.in. Poczta Polska... więcej, CEFARM). W jego zawodowym CV znajdują się jeszcze takie doświadczenia z branż FMCG i automotive, jak: planowanie, organizowanie i koordynowanie pracy działu logistyki, organizacja i planowanie linii technologicznych, koordynacja restrukturyzacji i centralizacji firm. Opracowuje i realizuje projekty wpływających na rozwój firmy w tym projekty logistyczne związane ze strategią logistyczną, transportem, audytami. Prywatnie miłośnik żagli i górskich wycieczek.
Planowanie sprzedaży i operacji
MODERATOR:
MARIUSZ LESIEWICZ
 
Supply Chain & Operations Manager
EY
Rozpoczął swoją karierę w dziale Demand Planningu w Johnson&Johnson. W trakcie swojego pobytu w firmie prognozował... więcej popyt dla większości krajów obszaru CEE, zarówno dla produktów masowych jak i OTC. Następnie w Mondelez International odpowiedzialny był za proces IBP dla kategorii w Polsce czekolady, na co dzień zajmując się takimi markami jak Milka, Prince Polo czy 3BIT. Obecnie będąc konsultantem Ernst&Young w zespole Supply Chain and Operations pomaga firmom realizować programy transformacji procesów planowania. W swojej pracy stara się innowacyjnie podchodzić do procesu S&OP/IBP stawiając na praktyczne usprawnienia. Dzieli się swoimi przemyśleniami w tej dziedzinie poprzez artykuły publikowane na portalu Institute of Business Forecasting. Jest absolwentem Wydziału Nauk Ekonomicznych UW oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Jeśli jesteś – dyrektorem lub menedżerem łańcucha dostaw/logistyki, odpowiadasz za procesy planowania, dystrybucji, zaopatrzenia, nowe projekty w obszarze łańcucha dostaw, zarządzasz zespołem, a Twoja praca to Twoja pasja

Kongres Supply Chain jest dla Ciebie!

Weź udział w Kongresie Supply Chain, szczególnie jeżeli:

  • Jesteś nastawiony na rozwój i chcesz poznać case study, które sprawdziły się w innych firmach;
  • Masz wpływ na budowanie strategii łańcucha dostaw i wiesz, że dobry plan działania to połowa sukcesu;
  • Szacujesz koszty inwestycji i chcesz mieć porównanie, czy czasem nie przepalasz budżetów;
  • Potrzebujesz sprawdzonych sposobów audytowania i analizowania danych liczbowych, by jeszcze lepiej czytać raporty i wyciągać trafne wnioski.

Zaufaj naszemu doświadczeniu i wiedzy

Nasza działalność przez lata rozwijała się podążając za trendami rynku oraz potrzebami klientów. Wydawane przez nas tytuły są cenione przez szerokie grono specjalistów. Wśród naszych czasopism znajdziesz tytuły „Logistyka a Jakość”, „Nowoczesny Magazyn”, „Menedżer Produkcji”.
ORGANIZATORZY:
PARTNER SREBRNY:
PARTNERZY:
PARTNERZY MERYTORYCZNI:
PARTNERZY MEDIALNI:

Opinie uczestników

 
 
Od strony czysto organizacyjnej może służyć za wzór, nieczęsto spotyka się tak dobre przygotowanie i dbałość o szczegóły oraz czas
 
Jestem zadowolona, uzyskałam wiele cennych informacji, tematy ciekawe, atmosfera i organizacja rewelacyjna
 
Moje wrażenia po kongresie jak najbardziej pozytywne. Część z prezentacjami i dyskusją była niezmiernie ciekawa, poruszane były bardzo różne tematy, co w połączeniu z dużą wiedzą i doświadczeniem prelegentów dało naprawdę znakomity efekt
 
Świetne przygotowanie i oprawa. Wielki mój podziw dla zespołu organizacyjnego! Bardzo interesujący prelegenci. Ciekawa forma dyskusji przy stolikach. Bardzo pozytywne zakończenie kolacją i bankietem z muzyką na żywo
 
Jeśli chodzi o moją percepcje zorganizowanego spotkania to było ono na naprawdę wysokim poziomie – bardzo fajne i praktyczne spojrzenie na wiele problemów. Pomysł z okrągłymi stołami rewelacyjny – pozwolił wymienić się wieloma doświadczeniami i przemyśleniami. Gratuluje organizacji!
 
 
Było bardzo dużo ciekawych wystąpień. Wiele z nich pokazało, ze borykamy się z podobnymi problemami. Część z nich będzie dla nas inspiracją do wprowadzenia usprawnień, a część może do rozważenia w przyszłości. Dziękuję za możliwość uczestniczenia w kongresie – niezmiernie ważne jest bycie na bieżąco z wyzwaniami jakie stawia nam obszar Supply Chain

LOKALIZACJA

 

Hotel Novotel Warszawa Airport

Czterogwiazdkowy hotel położony w odległości 3 km od warszawskiego lotniska Chopina, 5 km od Muzeum Powstania Warszawskiego i 8 km od Centrum Nauki Kopernik.

Udogodnienia obejmują stylową restaurację z barem i tarasem. Do dyspozycji gości jest także basen odkryty, siłownia i sauna.

Novotel Warszawa Airport należy do sieci Accor, która zapewnia najwyższe standardy czystości i procedury operacyjne w branży hotelarskiej, by zapewnić bezpieczeństwo gości. Standardy zostały opracowane i zweryfikowane przez Bureau Veritas (certyfikat bezpieczeństwa „ALLSAFE”).

Novotel Warszawa Airport
1 Sierpnia 1, 02-134 Warszawa
Tel.: +48 22 57 56 000
Kontakt e-mail: h0527-RE@accor.com

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas lub zadzwoń.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA

PARTNERZY:

Aneta Kuźmicka
Szef Pionu Wydawnictw i Konferencji Logistycznych
adres e-mail
tel. 61 66 55 891
tel. kom.: 607 716 527

PARTNERZY:

Aleksandra Pisarzewska
Brand manager
„Logistyki a Jakość”
adres e-mail
tel. kom.: 502 237 988

PARTNERZY:

Karolina Warsicka
Brand manager
„Nowoczesnego Magazynu”
adres e-mail
tel. kom.: 692 057 012

KWESTIE MERYTORYCZNE:

Magdalena Libiszewska
Redaktor naczelna
„Logistyki a Jakość”
adres e-mail
tel. 61 66 83 121
tel. kom.: 607 551 229

KWESTIE MERYTORYCZNE:

Marta Kodym
Redaktor prowadząca
„Logistyki a Jakość”
adres e-mail
tel. kom.: 535 694 676

KONIEC PRZEDSPRZEDAŻY ZA:
0dni:
0godz.:
0min.:
0sek.