SPOTYKAMY SIĘ
13 września 2022 r.
Ramowy program Kongresu Supply Chain 2021
PIOTR MAKSIMCZUK, Vice President Blue Yonder Poland
PAWEŁ HAJDAN, Sr Solution Architect Blue Yonder Poland
MARIUSZ LESIEWICZ, Supply Chain & Operations Manager EY Polska
WOJCIECH RACZKOWSKI, Procurement Director GTV
Dyskusja logtok #4 – Konflikt priorytetów: jak wyznaczyć priorytety, czyli jakie znaczenie ma merytoryczna dyskusja pomiędzy magazynem i logistykami, a sprzedażą i produkcją?
Moderatorzy:
BARTOSZ JACYNA, Executive Vice President Business Development Chaingers
ŁUKASZ MUSIALSKI, Starszy doradca logistyczny Chaingers
JERZY GLINKOWSKI, Poland & Baltics Supply Chain Director Unilever
MACIEJ PIETRZCZYK, Consultant, Supply Chain & Operations, Business Consulting EY Polska
SYLWIA KRÓLIKOWSKA, psycholog, trener biznesu, Superniania Liderów
Czym jest Supply Chain Date?
Supply Chain Date – to innowacyjny punkt programu, który pozwoli przedyskutować konkretne problemy pod okiem moderatorów, czekających na uczestników przy stolikach tematycznych.
W każdej rundzie uczestnik wybiera jeden stolik, przy którym chce wymienić się doświadczeniami.
Po dwóch rundach dyskusji moderatorzy podsumują swoje spostrzeżenia na scenie głównej Kongresu Supply Chain.
Nie zdążyłeś zadać wszystkich pytań? Weź mikrofon do rąk i zadaj pytania moderatorom w otwartej dyskusji z uczestnikami kongresu.
UWAGA: Liczba miejsc przy stolikach jest ograniczona.
Decyduje kolejność pojawienia się przy stoliku.
dołącz do stolika Supply Chain Date i dyskutuj o:
- planowaniu sprzedaży i operacji
- optymalizacji kosztów transportu
- włączaniu w obsługę logistyczną e-commerce
- zarządzaniu zakupami
- strategii visibility
- automatyzacji procesów magazynowych
- inwestycjach w obiektach logistycznych
Wśród prelegentów Kongresu Supply Chain 2021:
Unilever
GTV
Absolwent m.in. kierunków logistycznych Szkoły Głównej Handlowej i Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu oraz MBA Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.
EY Polska
Superniania Liderów
Blue Yonder Poland
Specjalizuje się w tworzeniu i kierowaniu złożonymi, wielopoziomowymi organizacjami o zasięgu międzynarodowym, a także w zarządzaniu strategicznymi projektami, programami i portfelem projektów.
Blue Yonder Poland
EY
Paneliści dyskusji logtok #4:
Business Development
Chaingers
Był zaangażowany w uruchomienie lub w realizację projektów analitycznych i doradczych dla ponad 100 firm, jak m.in.: Energa, EMPiK, GK Iglotex, Kanlux, FM Forte, Grupa Nowy Styl, InPost, Grupa Mondi, Philips Lighting, POLOmarket, Żabka Polska, Grupa Żywiec, TIM SA. Uruchamiał i realizował współpracę konsultingową z firmami z takich krajów jak: Niemcy, Finlandia, Serbia, Rumunia, Austria, Ukraina, Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Chaingers
Pracował w projektach analitycznych, doradczych, informatycznych dla takich przedsiębiorstw jak: Energa, EMPiK, GK Iglotex, Kanlux, FM Forte, Grupa Nowy Styl, InPost, Grupa Mondi, Philips Lighting, POLOmarket, Żabka Polska, Grupa Żywiec, TIM SA, Aluplast, Aluprof, Bakoma, Bongrain, Bruno Tassi, DHL, Diageo, Kulczyk Tradex, Merlin.pl, POLOmarket, SCA Packaging, Variant, Vision Express, AIC Gdynia, Dobrowolscy, Marketing Investment Group, Pfeifer and Langen i wiele innych.
W latach 2010-2019 ekspert merytoryczny Panelu Polskich Menedżerów Logistyki – cyklicznego projektu badań rynku, umożliwiającego wymianę doświadczeń menedżerom logistyki w polskich firmach. Autor wielu artykułów w czasopismach logistycznych. Prelegent oraz moderator licznych konferencji związanych z tematyką logistyczną, m.in. Modern Warehouse, LogDays, czy wydarzenia Inteligentne Strategie Optymalizacji Kosztów Logistyki (Puls Biznesu). Zwycięzca Pierwszego Turnieju Piłkarzyków Logistyków, rozegranego podczas 3. edycji Kongresu Modern Warehouse.
Consafe Logistics
Eastern Europe
Signify
Category Mid-Receiver Units EU&NA Team, Supply Chain Operations
IKEA Purchasing Services Poland
Moderatorzy stolików dyskusyjnych:
EY Polska
Związek Pracodawców Transport
i Logistyka Polska
W ramach prac w organizacji Euro Contrȏle Route (ECR), zrzeszającej służby kontrolne z państw UE, brał udział w licznych szkoleniach oraz warsztatach tematycznych z udziałem ekspertów międzynarodowych. Reprezentował GITD m.in. w pracach grupy roboczej ECR Tacho Web Group, odpowiedzialnej za wykrywanie najnowszych metod manipulacji urządzeń rejestrujących. Odpowiedzialny za wymianę doświadczeń oraz najlepszych praktyk w zakresie interpretacji przepisów dotyczących transportu drogowego, ujednolicenie procedur kontroli przewozów drogowych oraz kontakty ze służbami kontrolnymi z innych państw UE.
Organizator licznych konferencji międzynarodowych, seminariów, warsztatów tematycznych oraz wizyt delegacji zagranicznych w Polsce.
W 2012 roku zdał egzamin kwalifikacyjny II stopnia, uzyskując uprawnienia inspektora transportu drogowego. Członek zespołu zadaniowego powołanego przy Głównym Inspektorze Transportu Drogowego w celu zwalczania problemu zaawansowanych metod manipulacji w tachografach.
Występował w roli prelegenta podczas spotkań na szczeblu międzynarodowym, w tym w ramach projektu TAIEX, tj. warsztatach tematycznych organizowanych przez Komisję Europejską dla krajów spoza UE, celem ujednolicania przepisów i praktyk kontrolnych w zakresie transportu drogowego oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego (m.in. Gruzja oraz Bałkany Zachodnie).
Odpowiedzialny za obsługę projektów współpracy bliźniaczej (twz. Twinning) realizowanych przez GITD na rzecz Turcji oraz Ukrainy, w tym organizację wizyt ekspertów zagranicznych w Polsce. Podczas misji eksperckich prezentowana jest nie tylko wiedza teoretyczna, ale również praktyczna, poprzez udział ekspertów w przeprowadzaniu regularnych kontroli drogowych przez inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego.
Unilever
Międzynarodowa Grupa Doradczo-Inżynierska Miebach Consulting
Związek Pracodawców Transport
i Logistyka Polska
e-commerce
Poland / Eastern Europe
Fiege
LOGISYSTEM
Chaingers
EY
Jeśli jesteś – dyrektorem lub menedżerem łańcucha dostaw/logistyki, odpowiadasz za procesy planowania, dystrybucji, zaopatrzenia, nowe projekty w obszarze łańcucha dostaw, zarządzasz zespołem, a Twoja praca to Twoja pasja
Kongres Supply Chain jest dla Ciebie!
Weź udział w Kongresie Supply Chain, szczególnie jeżeli:
- Jesteś nastawiony na rozwój i chcesz poznać case study, które sprawdziły się w innych firmach;
- Masz wpływ na budowanie strategii łańcucha dostaw i wiesz, że dobry plan działania to połowa sukcesu;
- Szacujesz koszty inwestycji i chcesz mieć porównanie, czy czasem nie przepalasz budżetów;
- Potrzebujesz sprawdzonych sposobów audytowania i analizowania danych liczbowych, by jeszcze lepiej czytać raporty i wyciągać trafne wnioski.
Zaufaj naszemu doświadczeniu i wiedzy
Nasza działalność przez lata rozwijała się podążając za trendami rynku oraz potrzebami klientów. Wydawane przez nas tytuły są cenione przez szerokie grono specjalistów. Wśród naszych czasopism znajdziesz tytuły „Logistyka a Jakość”, „Nowoczesny Magazyn”, „Menedżer Produkcji”.Opinie uczestników
LOKALIZACJA
Hotel Novotel Warszawa Airport
Czterogwiazdkowy hotel położony w odległości 3 km od warszawskiego lotniska Chopina, 5 km od Muzeum Powstania Warszawskiego i 8 km od Centrum Nauki Kopernik.
Udogodnienia obejmują stylową restaurację z barem i tarasem. Do dyspozycji gości jest także basen odkryty, siłownia i sauna.
Novotel Warszawa Airport należy do sieci Accor, która zapewnia najwyższe standardy czystości i procedury operacyjne w branży hotelarskiej, by zapewnić bezpieczeństwo gości. Standardy zostały opracowane i zweryfikowane przez Bureau Veritas (certyfikat bezpieczeństwa „ALLSAFE”).
Novotel Warszawa Airport
1 Sierpnia 1, 02-134 Warszawa
Tel.: +48 22 57 56 000
Kontakt e-mail: h0527-RE@accor.com
Więcej o lokalizacji
https://all.accor.com/hotel/0527/index.pl.shtml
Kontakt
PARTNERZY:
Aneta Kuźmicka
Szef Pionu Wydawnictw i Konferencji Logistycznych
adres e-mail
tel. 61 66 55 891
tel. kom.: 607 716 527
KWESTIE UCZESTNICTWA:
Ewa Przybysz
Event Community Manager
adres e-mail
tel. kom.: 534 598 738