#KongresSupplyChain

Czy w Twoim łańcuchu dostaw wszystko gra?

SPOTYKALIŚMY SIĘ ONLINE – 9 września 2020 r.
DZIĘKUJEMY ZA UDZIAŁ W WYDARZENIU

Program Kongresu Supply Chain 2020

 
  9.30 - 9.40
Rozpoczęcie Kongresu Supply Chain 2020 – MAGDALENA LIBISZEWSKA, redaktor naczelna „Logistyki a Jakość” i „Nowoczesnego Magazynu”
  9.40 – 10.10
Jak zatrudnić nowych pracowników i wprowadzić w kulturę firmy w czasach wielkich niewiadomych? – KATARZYNA WOJCIECHOWSKA, Central Europe Go to Market Vice President Procter & Gamble
  10.10 – 10.40
Jak pozyskać kilkudziesięciu planistów i stworzyć zespół Centrum Usług Wspólnych dla Łańcucha Dostaw, który kieruje wszystkimi działaniami związanymi z planowaniem produkcji i logistyką produktów dla regionu EMEA? To jest możliwe! – MARCIN FOKS, EMEA Planning Senior Manager Whirlpool Corporation
  10.40 – 11.10
Dział Supply Chain młodej generacji – jak wypełnić lukę kompetencyjną i pozyskać z rynku ambitnych i zdolnych pracowników? Znamy na to sposób! – MARIUSZ GERAŁTOWSKI, prezes PSML / WIKTORIA GAŁECKA, project coordinator Top Young 100 & CloudNine
  11.10 – 11.50
DYSKUSJA: Obiekt magazynowo-przemysłowy – stałe ogniwo w ogniu dynamicznych zmian łańcuchów dostaw?

PROWADZĄCY: ARTUR OLEJNICZAK, właściciel Art Of Communication

PANELIŚCI: MICHAŁ SAMBORSKI, head of development, development director Panattoni w Polsce / DARIUSZ MACIOCH, dyrektor ds. nieruchomości PEKAES Group / MARCIN FOKS, EMEA Planning Senior Manager Whirlpool Corporation

  11.50 – 12.15
Jak technologia LED przyczynia się do optymalizacji efektywności energetycznej obiektów logistycznych i magazynów e-commerce? Studia przypadków – największe oszczędności, najważniejsze wyzwania – MATEUSZ GRABKA, dyrektor handlowy Eco Light LED Technology
  12.15 – 12.35
Ile magazynów potrzebuję i gdzie powinny być zlokalizowane? Projektowanie sieci dystrybucyjnych w oparciu o analitykę danych łańcucha dostaw – PRZEMYSŁAW PIĘTAK, dyrektor zarządzający HUB logistics
  12.35 – 13.10
Elastyczny Łańcuch Dostaw – jak budować przewagę konkurencyjną w obliczu postępującej globalizacji? Case study Valeo Service – EWA WAWER-MODRAKOWSKA, Europe Supply Chain Projects Manager Valeo Service
  13.10 – 13.40
Odkładając na bok teorie i magiczny krąg S&OP, czyli jak w praktyce zorganizować proces planowania popytu? – MARIUSZ LESIEWICZ, Senior Supply Chain & Operations Consultant EY
  13.40 – 14.15
Usługa informacyjna elektronicznego kodu produktu przyszłością wymiany danych w łańcuchach dostaw – DR INŻ. MICHAŁ GRABIA, kierownik Centrum Technologii Identyfikacyjnych oraz kierownik obszaru badawczego RFID, Łukasiewicz ILiM
  14.15 – 14.45
Z(a)wrotna efektywność, czyli jak zarządzać przepływem opakowań zwrotnych przy użyciu nowoczesnych narzędzi IT? Case study Opel – SILVIA BIOTA MAZA, Inbound Planning and Operations General Supervisor PSA Groupe Opel Zaragoza / WOJCIECH KRZYSTANEK, COS System Project Manager Müller - Die lila Logistik Polska
  14.45 – 15.05
Jaki zestaw narzędzi przyda się do optymalizacji procesów w logistyce i retail? – MATEUSZ KARASZEWSKI, konsultant WMS oraz Category Management HIT-Kody Kreskowe
  15.05 – 15.35
W jaki sposób wprowadzić Integrated Business Planning, żeby naprawdę generować wartość w firmie? – JACEK JARMUSZCZAK, trener biznesu OperaPro, praktyk
  15.35 – 15.55
Jak miesięcznie zaoszczędzić 84 992 zł dzięki zaawansowanej optymalizacji planowania tras? – MARIUSZ STASIAK, prezes zarządu Emapa
  15.55 – 16.00
Zakończenie Kongresu Supply Chain 2020

Prelegenci Kongresu Supply Chain:

 
MARIUSZ LESIEWICZ
 
Senior Supply Chain & Operations Consultant EY
Rozpoczął swoją karierę w dziale Demand Planningu w Johnson&Johnson. W trakcie swojego pobytu w firmie prognozował... więcej popyt dla większości krajów obszaru CEE, zarówno dla produktów masowych jak i OTC. Następnie w Mondelez International odpowiedzialny był za proces IBP dla kategorii w Polsce czekolady, na co dzień zajmując się takimi markami jak Milka, Prince Polo czy 3BIT. Obecnie będąc konsultantem Ernst&Young w zespole Supply Chain and Operations pomaga firmom realizować programy transformacji procesów planowania. W swojej pracy stara się innowacyjnie podchodzić do procesu S&OP/IBP stawiając na praktyczne usprawnienia. Dzieli się swoimi przemyśleniami w tej dziedzinie poprzez artykuły publikowane na portalu Institute of Business Forecasting. Jest absolwentem Wydziału Nauk Ekonomicznych UW oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
EWA WAWER-MODRAKOWSKA
 
Europe Supply Chain Projects Manager
Valeo Service
CPIM, Prince2 Practitioner z wieloletnim doświadczeniem w ramach zarządzania logistyką, łańcuchem dostaw i jakością... więcej w branży automotive i FMCG. Od wielu lat związana z organizacją Valeo Service, funkcjonującej na rynku wtórnym samochodowych części zamiennych na terenie początkowo Europy Wschodniej, teraz w ramach całego kontynentu. Początkowo jako Dyrektor Jakości a następnie Dyrektor połączonej komórki organizacyjnej Jakości i Logistyki, a w końcu Dyrektor Łańcucha Dostaw wspiera organizację w ustanawianiu i rozwijaniu procesów biznesowych związanych z operacjami i obsługą klienta, gdzie głównym wyzwaniem jest dostosowanie organizacji oraz procesów planowania biznesowego do wysokiej dynamiki wzrostu oraz ciągle zmieniających się i rosnących oczekiwań klientów. Rozwijając koncepcję elastycznego łańcucha dostaw, prowadzi wiele projektów związanych z optymalizacją i zmianą modeli biznesowych funkcjonujących w ramach organizacji Valeo Service w całej Europie. Absolwentka UW, SGH oraz CEDEP.
KATARZYNA WOJCIECHOWSKA
 
Central Europe Go to Market Vice President
Procter & Gamble
Katarzyna Wojciechowska posiada tytuł magistra Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego. Dołączyła do P&G w 1994 r. jako lider... więcej HR w fabryce, w której przeszła następnie na stanowiska związane z produkcją i odtąd rozwijała swoją karierę w tym obszarze. Pracowała w centrali P&G w Genewie zarządzając łańcuchem dostaw w regionie EMEA i zarządzając operacjami produkcyjnymi w Meksyku. Była odpowiedzialna za uruchomienie i kierowanie fabryką fabryki kosmetyków pielęgnacyjnych P&G w Aleksandrowie Łódzkim.

Obecnie odpowiada za dziewięć rynków Europy Środkowej w zakresie logistyki i obsługi klienta. Jest liderem, który zarządza i rozwija organizację z pasją. Prowadzi inicjatywy i szkolenia promujące kwestie różnorodności i zaangażowania. Uważa, że przywództwo jest sztuką i jako lider należy stale się rozwijać, dostosowywać do zmian gospodarczych i pokoleniowych. Prywatnie lubi sztukę współczesną i sport.
 
MARCIN FOKS
 
EMEA Planning Senior Manager
Whirlpool Corporation
Od 16 lat związany z Whirlpool Corporation. Swoją karierę rozpoczynał od stanowisk nadzorczych związanych z produkcją... więcej w fabrykach we Wrocławiu i Popradzie. W swojej karierze odpowiadał m.in. za relokację niemieckiej fabryki Bauknecht do Wrocławia. W ostatnim czasie odpowiadał za projekt stworzenia Centrum Usług Wspólnych dla Łańcucha Dostaw, które działa od maja 2019 r. Powstanie nowej struktury zostało poprzedzone szczegółową analizą operacji planowania i logistyki w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Głównym celem jednostki jest koncentracja na zapewnieniu standaryzacji i stabilności, w celu centralizacji procesu planowania i zarządzania popytem. Centrum zatrudnia kilkudziesięciu planistów materiałowych i rynkowych oraz specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie zapasami. Zespół dostarcza plan do wszystkich fabryk Whirlpool w regionie EMEA dla 1,5 mln produktów miesięcznie.
dr inż. MICHAŁ GRABIA
 
Kierownik Laboratorium Technologii Identyfikacyjnych oraz kierownik obszaru badawczego RFID, Łukasiewicz ILiM
Kierownik Laboratorium Technologii Identyfikacyjnych oraz kierownik... więcej obszaru badawczego RFID w Łukasiewicz ILiM, wykładowca Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu oraz trener z zakresu technologii identyfikacyjnych. Jest współtwórcą Krajowego Laboratorium Technologii EPC/RFID oraz europejskiej sieci laboratoriów „GS1 in Europe Lab Network”, jest laureatem nagrody drugiego stopnia Ogólnopolskiego Konkursu im. prof. Jerzego Skowrońskiego organizowanego przez Polski Komitet Materiałów Elektrotechnicznych SEP, autorem publikacji w pismach specjalistycznych oraz członkiem wielu międzynarodowych organizacji i grup roboczych zajmujących się opracowywaniem nowych standardów w zakresie technologii identyfikacyjnych, w tym RFID.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania oraz realizacji projektów dotyczących opracowania koncepcji, projektowania oraz wdrażania innowacyjnych rozwiązań technologicznych, w tym przede wszystkim technologii identyfikacyjnych oraz lokalizacyjnych.

Michał Grabia jest absolwentem Wydziału Elektrycznego Politechniki Poznańskiej, Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz studiów Executive MBA realizowanych w Wielkopolskiej Szkole Biznesu we współpracy z Nottingham Trent University przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Mariusz Gerałtowski
 
Prezes PSML, Procurement Director Fujitsu
Strateg w łańcuchu dostaw i pasjonat rozwijania talentów i zespołów. Absolwent MBA z ponad 25 letnim doświadczeniem w korporacjach... więcej (P&G, Pepsico, GSK, Novartis, Fujitsu). Przez 8 lat pracował w Szwajcarii, kierując funkcją na poziomie regionu (Emerging Growth Markets, Europe) oraz globalnym (Head Global Sourcing Marketing). Budował globalne strategie dla organizacji zakupowych i kategorii zakupowych z rocznymi wydatkami rzędu 2mld USD, realizował przez zespoły budżety oszczędnościowe do 200 mln USD.

Wrócił do Polski z głęboką wiarą w kapitał ludzki rodaków, z aspiracją budowania z Polski centrum kompetencji łańcucha dostaw na skalę Europy. Jako prezes zarządu PSML zainicjował między innymi programy www.topyoung100.com oraz www.cloudnine.com.pl działając na rzecz zaangażowania biznesu w procesy edukacyjne.

Uzależniony od aktywnego trybu życia, czerpie radość z czasu z rodziną i pięknych samochodów.
JACEK JARMUSZCZAK
 
Trener biznesu, praktyk.
Karierę zawodową rozpoczynał jako kupiec w branży FMCG w polskich przedsiębiorstwach, dla których negocjował kontrakty zakupowe z dostawcami z całego świata... więcej - głównie korzystając z elektronicznych platform przetargowych. Później dla globalnego koncernu, lidera w swoim sektorze i dobrze znanej marki Philips Lighting, jako Strategic Buyer tworzył strategię zakupów dla obszaru Europy oraz prowadził negocjacje z kluczowymi dostawcami. Obecnie pracuje jako Kierownik Działu Zakupów Elektronicznych w Carlsberg Group, gdzie przeprowadza ok. 600 przetargów rocznie dla wszystkich zakładów Carlsberg na całym świecie. Ekspert w dziedzinie aukcji elektronicznych, negocjacji zakupowych, budowania relacji z dostawcami oraz e-systemów zarządzania zakupami. Posiada praktyczne doświadczenia w zakresie wdrażania i usprawniania narzędzi elektronicznych wspierających obszar zakupów (Ocena Dostawcy, Zarządzanie Kontraktami, Obieg Zapotrzebowań Wewnętrznych, Aukcje Elektroniczne). Wielomiesięczne kontrakty w Europie zachodniej, USA, Azji oraz praca w centralnych strukturach globalnej korporacji, dostarczyły ogromnego doświadczenia w zarządzaniu biznesem o charakterze międzykulturowym. W trakcie swojej ponad 16 letniej kariery negocjował kontrakty o łacznej wartości przekraczającej 3,5 miliarda EUR. Obecnie pracuje w NextBuy jako Vice President – Procurement Technology

-w trakcie pracy jako kierownik zakupów elektronicznych dla Carlsberg przeprowadził przeszło 600 przetargów dla wszystkich spółek Carlsberg na całym świecie na zakupy zarówno kategorii direct jak i indirect; największy z nich opiewał na kwotę 1,5 miliarda euro.
-współtworzył politykę zakupową w firmie Carlsberg, w tym procedury postępowań przetargowych, szablony CBD, TCO
-wprowadzenie 14 projektów optymalizacyjnych w ciągu 6 miesięcy dla wszystkich zakładów Philips Lighting zlokalizowanych w Indiach. Projekty przyniosły w sumie osiem milionów euro oszczędności, -stworzenie strategicznego planu zakupów dla zakładów Philips Lighting w Indiach,
-wprowadzenie koncepcji Vendor Managed Inventory realizowanej równolegle z Consignment Stock, które przyniosły 350 tys. euro oszczędności oraz spowodowały redukcję zapasów do poziomu 4%; po sukcesie, koncepcja ta została wprowadzona w większości zakładów Philips na całym świecie,
-w 2009 uzyskał przeszło pół miliona euro oszczędności w trakcie jednych tylko negocjacji; było to w trakcie zorganizowanego „Dnia Dostawcy”, na który przyjechało 100 największych dostawców Philips. Wynik ten był najwyższym spośród wszystkich negocjacji przeprowadzonych tego dnia,

Łącznie przeprowadził ponad 300 projektów szkoleniowych dla takich firm jak: Atos, ABB, ADM, Air Liquid, Beko, Browin, BRW, Cargill, Carlsberg, Ikea, Manuli Ekobal ,NBP, Orbit One, ORLEN ,OTCF (4F) ,PadmaArt, PGE, Porta, Siemens, Sits, Tarkett, VCorrect, Valeo ,ZF TRW i wiele innych
Wojciech Krzystanek
 
COS System Project Manager
Müller - Die lila Logistik Polska
Logistyk, planista, analityk przepływów, kierownik projektów od 10 lat związany z firmą Müller - Die lila Logistik. Praktyk... więcej i pasjonat, zainteresowany cyfryzacją i automatyzacją procesów planowania i logistyki. W 2012 roku objął stanowisko koordynatora działu eksportów obłuskującego gliwicką fabrykę Opla, odpowiedzialny za planowanie transportów i optymalizowanie przepływów opakowań zwrotnych. Zaprojektował i stworzył wielomodułowe oprogramowanie COS (Containers Optimization System) do planowania transportów, łączące wszystkie zainteresowane działy w czasie rzeczywistym na platformie internetowej stworzonej w oparciu o technologie ASP.NET, Bootstrap firmy Twitter, jQuery oraz JavaScript.

W 2017 roku z sukcesem wdrożył oprogramowanie i proces w fabrykach w O/V Luton i Ellesmere Port, a w 2018 i 2019 w fabrykach Opla w Zaragozie i Rüsselsheim. Zdigitalizował proces przez zastosowanie aplikacji androidowej na urządzeniach mobilnych.

Zoptymalizował proces planowania przez zastosowanie algorytmów wspomaganych przez geolokalizacje oraz routing rozwijane przez społeczność międzynarodową technologii OpenStreetMap, efektywnie redukując ilość transportów oraz opakowań jednorazowych.

Obecnie kierownik projektu systemu COS. Analizuje możliwości nowych technologii w tym RFID, NFC oraz Microsoft Azure w branży TSL. W wolnych chwilach maniak gier wideo.
MICHAŁ SAMBORSKI
 
Head of development, development director Panattoni w Polsce
Jest odpowiedzialny za nowe przedsięwzięcia w regionach: Polska Centralna, Warszawa i Gdańsk. Współpracował z Panattoni Europe... więcej już wcześniej na stanowisku kierownika projektu (2006-2011), nadzorując rozwój 7 budynków w Łodzi i na Górnym Śląsku o powierzchni 220 000 mkw. W firmie Hines (2011-2015) był dyrektorem projektu odpowiedzialnym za obiekt biurowy (Neptun Gdańsk), zakup portfela logistycznego (300 000 mkw.), a także zarządzał aktywami portfela logistycznego. W trakcie swojej kariery zawodowej był odpowiedzialny za: strategiczny rozwój biznesu, identyfikację i nabywanie inwestycji komercyjnych, negocjowanie warunków umów, wynajem i zarządzanie projektami.
 
ARTUR OLEJNICZAK
 
Właściciel
Art Of Communication
Menedżer z 16-letnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Z zaangażowaniem dzielący się swoją... więcej ekspercką wiedzą i interdyscyplinarnymi umiejętnościami. Jest cenionym moderatorem i keynote speakerem największych branżowych konferencji. Od 7 lat trenerem biznesu i wykładowcą Wyższej Szkoły Logistyki. Współorganizował Polski Kongres Logistyczny LOGISTICS. Od wielu lat baczny obserwator i recenzent wydarzeń oraz nowości branży TSL i KEP. Jest autorem ponad 100 publikacji dotyczących TSL na łamach czasopism: „LOGISTYKA”, „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „MSP” i innych fachowych czasopism. Specjalizuje się w popularyzowaniu szerokiemu gronu odbiorców różnych aspektów związanych z szeroko pojętą logistyką. Znany z uśmiechu (pozytywnego podejścia do ludzi), barwnego języka oraz charyzmatycznej osobowości. Z pasją, profesjonalizmem i pełnym zaangażowaniem realizuję podejmowane projekty skutecznie stosując strategię win-win.
MATEUSZ GRABKA
 
Dyrektor handlowy
Eco Light LED
Z Eco Light LED związany od 2010 roku. Obecnie odpowiada za ogół procesów związanych ze sprzedażą i rozwojem relacji... więcej biznesowych. Kształtuje wizerunek firmy na rynku krajowym oraz międzynarodowym.

W swojej pracy łączy wiedzę eksperta branży oświetleniowej oraz wyjątkowe kompetencje i umiejętności sprzedażowe. W ciągu ostatnich 5 lat zrealizował kilkadziesiąt inwestycji dla branży logistycznej wdrażając systemy oświetlenia LED i inteligentnego sterowania na powierzchniach magazynowych liczących ponad 1 mln mkw.

Dla swoich klientów realizuje projekty pozwalające osiągnąć nawet 85% oszczędności w zużyciu energii elektrycznej oraz znacznie poprawiające jakość warunków pracy. W portfolio zrealizowanych projektów znajdują się inwestycje dla takich firm jak: SEGRO Poland, Volkswagen Group Polska, Clipper Logistics, DHL Supply Chain, H&M, Decathlon.

W obsłudze klientów wdrożył i rozwinął ideę built to suit pozwalającą tworzyć projekty szyte na miarę ich indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Wspiera klientów swoim ponad 10-letnim doświadczeniem w sektorze oświetlenia LED.

Prelegent oraz uczestnik wielu wydarzeń branżowych, między innymi Kongresu Modern Warehouse.
WIKTORIA GAŁECKA
 
Project coordinator
Top Young 100 & CloudNine
Studentka telematyki w transporcie i logistyce na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Przewodnicząca działającego tam... więcej Naukowego Koła Logistyki DIALOG. Jednocześnie koordynator Konkursu Cloudnine, Programu Top Young 100, organizowanego przez PSML – Polish Supply Management Leaders oraz lektor języka hiszpańskiego i angielskiego. Wolontariusz roku 2014. Od początku kariery zdobywała doświadczenia zawodowe inicjując i prowadząc innowacyjne projekty logistyczne, w tym m.in. z dziedziny optymalizacji i wdrażania systemów dla międzynarodowych przedsiębiorstw takich jak: P&G, DHL czy ALSTOM Polska. Jej główne obszary zainteresowań obejmują szeroko pojętą optymalizację procesów, w tym japońskie filozofie zarządzania czy ekologistyka. W każdy projekt wkłada 100% energii i zaangażowania, lubi podejmować nowe wyzwania i stawiać sobie coraz wyższe cele. Z wielką ochotą i ciekawością bada i śledzi nowe trendy. Ceni sobie pracę z ludźmi, a także czas spędzony na podróżach i aktywności
SILVIA BIOTA MAZA
 
Inbound Planning and Operations General Supervisor
PSA Groupe Opel Zaragoza
 
 
Przemysław Piętak
 
dyrektor zarządzający
HUB logistics
Od 18 lat związany z logistyką i zarządzaniem łańcuchem dostaw. Swoje doświadczenie zdobywał m.in. w Grupie Żywiec oraz... więcej w firmie doradczej Roland Berger Strategy Consultants, a także w CEVA Logistics, jednej z największych globalnych firm z branży logistycznej, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu w siedmiu krajach Europy Centralnej i Wschodniej. Od sierpnia 2018 zarządza w Polsce firmą HUB Logistics wywodzącą się z Finlandii, będącej integratorem usług związanych z logistyką kontraktową, outsourcingiem logistyki wewnętrznej oraz doradztwa logistycznego.
DARIUSZ MACIOCH
 
Dyrektor ds. nieruchomości
PEKAES
Ekspert z zakresu nieruchomości, związany zawodowo z rynkiem nieruchomości nieprzerwanie od 2001. Absolwent... więcej Wyższej Szkoły Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie, specjalizacje: wycena nieruchomości i zarządzanie nieruchomościami. W latach 2001-2007 pracował w Agencji Mienia Wojskowego, podczas której został odznaczony przez Ministra Obrony Narodowej brązowym medalem za zasługi dla obronności kraju. Odznaczenie przyznano m.in. za wypracowanie zasad współpracy i zagospodarowania nieruchomości powojskowych na terenach leśnych. W latach 2007-2015 rozwijał swoją karierę w firmie kurierskiej TNT Express, początkowo jednoosobowo, a następnie wypracowując zasady działania i organizację zespołu zajmującego się obszarem nieruchomości. Od 2015 r. jest związany z PEKAES – czołowym operatorem logistycznym. W obecnej pracy odpowiada za całość spraw związanych ze sprzedażą nieruchomości zbędnych dla działalności operacyjnej, utrzymaniem i modernizacją istniejących biur i magazynów oraz pozyskiwaniem nowych lokalizacji magazynowych.

Prywatnie – szczęśliwy mąż i ojciec czwórki dzieci, rozwijających swoje pasje artystyczne i sportowe. Wsparcie w rozwoju dzieci pochłania większość wolnego czasu.
MATEUSZ KARASZEWSKI
 
Konsultant WMS oraz Category Management
Mateusz Karaszewski od pięciu lat konsultant HKK do spraw WMS. Odpowiedzialny za nowe wdrożenia, przede wszystkim... więcej systemów optymalizujących zarządzanie magazynem. Z sukcesem realizuje zlecenia dla przedsiębiorstw w różnej skali wielkości. Doświadczenie zdobywane podczas współpracy z takimi partnerami jak: Grupa PSA, Raben czy Leroy Merlin zapewniło dużą wiedzę na temat szeroko pojętego łańcucha dostaw. Mimo to stara się podchodzić do każdego procesu logistycznego indywidualnie.

Od 1,5 roku odpowiedzialny również za oprogramowanie wspierające pracę sieci retail – Category Management. W tym zakresie cały czas się rozwija. Nie stało to na przeszkodzie żeby zaufali mu tacy partnerzy jak: Wasz Sklep SPAR, Carlsberg czy Eurocash.
MARIUSZ STASIAK
 
Prezes zarządu
Emapa
Od 2002 roku związany z Emapa S.A. kreując kierunki jej rozwoju. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu... więcej projektami, w wyniku których powstały kluczowe produkty i usługi powiększające portfolio Spółki Emapa. Wśród nich znajdują się rozwiązania umożliwiające wyliczanie tras i kosztów dla pojazdów ciężarowych, oprogramowanie do nawigacji, system utrudnień online Traffic, czy analizy geomarketingowe. Zbudował zespół badawczo rozwojowy zajmujący się rozwojem nowoczesnych algorytmów optymalizacyjnych. Efektem prac zespołu jest stworzenie jednej z najlepszych i najbardziej uniwersalnych technologii do optymalizacji problemów transportowych co zostało potwierdzone pobiciem ponad 500 rekordów światowych w tym instytutu Gehringa i Hombergera. Nadzorował największe wdrożenia technologii Emapy u klientów, dla m.in. Castoramy, InPost, Raben, Neuca i wielu więcej.
ORGANIZATORZY:
PARTNER BRĄZOWY:
PARTNERZY:
PARTNERZY MERYTORYCZNI:
PARTNERZY MEDIALNI: